Visage Clinic

Visage ClinicVisage ClinicVisage Clinic
Home
Behandelingen
  • Spierontspanners
  • Filler
  • Overige behandelingen
Prijzen
  • Spierontspanners
  • Filler
  • Overige behandelingen
  • Cadeaubonnen
Over ons

Visage Clinic

Visage ClinicVisage ClinicVisage Clinic
Home
Behandelingen
  • Spierontspanners
  • Filler
  • Overige behandelingen
Prijzen
  • Spierontspanners
  • Filler
  • Overige behandelingen
  • Cadeaubonnen
Over ons
Meer
  • Home
  • Behandelingen
    • Spierontspanners
    • Filler
    • Overige behandelingen
  • Prijzen
    • Spierontspanners
    • Filler
    • Overige behandelingen
    • Cadeaubonnen
  • Over ons
  • Home
  • Behandelingen
    • Spierontspanners
    • Filler
    • Overige behandelingen
  • Prijzen
    • Spierontspanners
    • Filler
    • Overige behandelingen
    • Cadeaubonnen
  • Over ons

Klachtenregeling

KLACHTENREGELING


Bij Visage Clinic streven wij naar de hoogste kwaliteit van zorg. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over een behandeling of onze service. Wij nemen klachten serieus en zien deze als een kans om onze zorg te verbeteren. Hieronder leest u wat u kunt doen als u een klacht heeft.


1. Probeer het eerst samen op te lossen

Wij raden aan om uw klacht in eerste instantie rechtstreeks bij ons in te dienen. Stuur uw klacht naar info@visageclinic.nl. Ons team zal uw klacht zorgvuldig bekijken en samen met u naar een oplossing zoeken. Komt u er met ons niet uit, dan kunnen wij u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris via DOKh.


2. Klachtenopvang door DOKh

Visage Clinic is aangesloten bij DOKh, een onafhankelijke organisatie die ondersteuning biedt bij klachtenafhandeling. U kunt zelf contact opnemen met DOKh via:

• E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl

• Telefoon: 072-520 83 25 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 15.00 uur)

• Website: www.dokh.nl

De klachtenfunctionaris van DOKh:

• Is onafhankelijk en behandelt uw klacht zorgvuldig.

• Neemt binnen 1 week na ontvangst van uw klacht contact met u op.

• Bemiddelt tussen u en Visage Clinic als u daarvoor openstaat.


3. Klachtbemiddeling

Veel klachten kunnen in een bemiddelingsgesprek worden opgelost. Tijdens de bemiddeling krijgt u de gelegenheid om uw ervaring toe te lichten, net als de betrokken arts. Het doel van deze gesprekken is begrip creëren en, indien mogelijk, de relatie herstellen.


4. Oordeel van de arts

Om het klachttraject af te ronden, is de arts verplicht om binnen 6 weken na ontvangst van de klacht een schriftelijk oordeel te geven. Hierin wordt aangegeven:

• Wat de arts vindt van de klacht.

• Welke maatregelen worden genomen naar aanleiding van de klacht.

De termijn kan maximaal met 4 weken worden verlengd, mits u hierover tijdig wordt geïnformeerd.


5. Geschilleninstantie

Als u niet tevreden bent met de uitkomst van de klachtbemiddeling, kunt u een geschil indienen bij de Geschilleninstantie van DOKh. Dit traject heeft een bindend karakter:

• De geschilleninstantie onderzoekt het geschil en doet een bindende uitspraak.

• Een schadevergoeding van maximaal € 25.000 kan worden toegekend.

Door een geschil in te dienen, gaat u akkoord met de bindende uitspraak van de instantie en doet u afstand van het recht om de zaak bij de rechter voor te leggen.


6. Kosten en privacy

• De ondersteuning van de klachtenfunctionaris en klachtbemiddeling is voor u kosteloos.

• Alle betrokkenen in het traject hanteren een strikte geheimhoudingsplicht en behandelen uw klacht met respect voor uw privacy.

________________________________________

Contactgegevens DOKh

Stichting DOKh

Afdeling Klachten en Geschillen

Robijnstraat 6

1812 RB Alkmaar

Tel: 072-520 83 25

E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl

Website: www.dokh.nl



  • Privacyverklaring
  • Voorwaarden Cadeaubonnen
  • Klachtenregeling
  • Algemene Voorwaarden
  • Disclaimer
  • Actievoorwaarden
  • Noodnummer
  • Toestemmingsformulier

Visage Clinic

Keizersveld 47, 5803 AM, Venray

06 45 32 50 55

Copyright © 2025 Visage Clinic - Alle rechten voorbehouden

Deze website gebruikt cookies

 

Wij gebruiken cookies om het websiteverkeer te analyseren en uw website-ervaring te optimaliseren. Door akkoord te gaan met ons gebruik van cookies, worden uw gegevens samengevoegd met alle andere gebruikersgegevens.

WeigerenAccepteren